Sunday, January 2, 2011

oH! 2011-oH! PD =)

yeahhh! sudah masok taun 2011 meyh! dat mean saya sudah masuk 21 years! oh!!! saya sudah bebas! huhu.. kna celeb besa-besaran nmpaknye dis year haha..NANTIKAN OK!

dis year kami mnyambut tahun baru di PD.. saje nk try new year eve at beach dis year! gile besh siott! wlupon hnye 2hri 1 mlm tp aktiviti kami ckup padat! pendek kata puas ati la huhu.. memg la puas, dah F.O.C haha.. semuanye ditanggung halal! bwak perot jeh dtg sana.. hehe.. 

ok2 aku nk start membebel nih.. mula2 kami nk booking avilion tp full la pulek, trpaksa la ambik corus je.. tp ok la.. dr xde lgsung kn.. corus pon corus la.. [p/s: trok kan aku nih, dah org sponsor lg nk complain! haha] kami ambik 2 bilik jeh.. seaview kot huhu.. 

pg uh.. dah siap2 packing dalam bonet kete ktorg pon gerak la g bekpes kt pj [ kayu nasi kandar ] dlm kul 10 lebey uh grak la ke PD.. dgn menaiki 2 buah kete.. sampai jeh agk upset jgek la sbb bilik yg dah dibooking xsiap kemas lg.. mau xhangin! bad service kot hotel uh! grrrrrr.. bilik suite yg di booking uh xde.. jd kami tpksa la ambik blik len.. apela staff sana.. miscnection pon agk2la.. 

dah check-in rhat2 jap then kuar cri mkn.. pusing pnye pusing kami jumpa 1 kdai mamak je.. haha jdila.. dah kebulor.. aku dah la xmkn MAMAK jd tpksa la mkn jgak! then g giant cri kek untuk bfday gurl.. lpas pusing2 pekan PD ktorg blik bilik.. ape lagi.. tukar la swimming suit masing2 dan... terjun!!!!!!! haha.. xcukop mandi kt pool ktorg trjun laut plak.. tp xlama sbb lautnye kotor la.. nk mandi pon geli. dah la cetek! haha.. sedih je tgk laut kt PD uh.. sempat la maen banana boat.. sblum naek bilik trjun pool kejap haha.. lpas gian agknye hehe..

mlm uh dlm kul 9 ktorg kuar g makan ikan bakar kt sana.. ok la jgk.. boleh than.. blik semula ke hotel dgn melepakkn diri di kwsan hotel melihat org ramai "membeach partykan" diri mereka haha.. cool x ayt aku?? =) ckup time.. get ready for countdown! suprise 4 bfday gurl.. 1 kilo tepung gndum menanti haha.. hambekkk kaw! putih melepak! yg aku xpuas ati, aku pon kena skali kot! adeyh! xspttnye trjdi aw! kesian saya.. mlm uh tido dgn tepong aku hahah..

dah puas tgk org trkinja2 menyambut thun bru, kami pon naek bilik nk celeb bfday lg skali dgn OPAH tersayang.. opah saya sakit kaki, jadi dia xlarat nj bjalan.. tuh yg duduk di blik saja uh! hehe.. cian opah.. selesai mkn kek.. ape lg.. tido time la.. penat nyerrrr...

esoknye bgun2 trus trjun pool blk haha.. sengal an? smbung blik maen banana boat untuk kali kedua. dan storm huhu terbaik!!!! sudah puas bermandi manda.. kami naek untuk bersiap2 balik shah alam.. sblum blik sempat mnyinggah di seremban [restoran nelayan] mkn tghari disana.. dah kenyang  lg, blik umh la hehe.. dah la.. ckupla la ea.. pnt dah taip =)
jumpa di laen entry wokeyh! 

p/s: sgla salah dan silap saya d thun 2010 harap dimaafkan ok.. saya insan biasa yg slalu mlakukan ksilapan cewahh! 0-0 la ea sume?

get ready to PD.. shuke2 =)
bekpes dulu meyh [kayu nasu kandar]
pd! here we come!!! tggu kami!
sampai dah.. checkin time!
bilik yg di checkin kan selama 2hri 1mlm
mandi time! yeahhh!
dinner di medan ikan bakar!
celeb new year PLUS bfday gurl!
balikkk! bye2 PD
SEKIAN DARI CIK FARA_LIXIOUS...



4 comments:

Unknown said...

salam..

ape khabar? terima kasih folo saya.

saya folo kamu smula yer *32 =)

De'fara Lixious said...

wkmsalam.. habaq baik.. hehe..
ok sama2 foloww ea? =) nice to know you

June Usri said...

tnx folow june . sis , comel la kamu ! suka tengok muke kamu . comel !
( ikhlas ) :)

De'fara Lixious said...

june:comel keee??? persoalan di situ hehe.. neway, kamoo pon comel juge heeee =)

"Let me solve about one percent of myself "