Sunday, February 20, 2011

berTAMBAH lg satu harta SERpencarian kami hahahaha!

cam xboley belah jeh title kat ats uh! kn? kn? kn?
hahaha.. sajela post poyo2.. bkn slalu kn? hehe
hari ini dgn rasminye saya nk show off 1 lg hrta sepencarian saya dan si SPONSOR kat anda sume hahaha..
si SPONSOR nk tgk, jdi aku tlg la post kan bg dy tgk puas2 hehehe [jwpan slmt]


nah! amek! tgk puas2!! hehehe

kenapa BLD 2510? sbb beli dkt slngor la ngok! adoiii.. dah tukang belinye dok dkt kelang..  
cntik ke xcntik ke korg kena ckp cntik jgk! hahahaha.. ingt senang ke aku nk dptkan moto nih.. 5thun tggu tau bru dpt hahahaha
 pink siottttt! jambuu gituh! awww! aku memg giler pink. jd time kaseh la ea si pembeli@angah! cyg angah lebey! kepada si sponsor, agak jambu la jika anda yg memakainye nti hahaha

ok la.. xnk cite lelebyh.. nti org ckp riak, tkbur, blgak dan sama wktu dgnye.. hahaaha.. sama2 kita doakan yg mto kuh ini bebas dri sgla "xcident-mident" aminnn..


3 comments:

Eyka said...

wah2~ pink gituu~ hahahaXD

De'fara Lixious said...

hehehehe.. sweet x? ahahaha

Eyka said...

boleh la..cun btul la!! nice! hee:)

"Let me solve about one percent of myself "