Friday, February 18, 2011

HARI INI SAYA PONTENG KERJA!

giler laa! 
sungguh xkusangka hari ini aku ponteng kerja dengan sesuka hati aku 
setelah smggu lebey bekerja. hahaha
bran xbran la jgk hehe.. 
sebenarnye xde terniat pon nk ponteng. nih sume ats kesilapan tknikal 
dan keadaan memaksa aku terpksa ponteng kerja.. 
aduhhhh.. knpem kena mara dgn bosh besok!

BOSH! minx maaf byk2 ea..? heeeeeeee [ muka kesian ]
sok saya jnji dtg kerja awl.. =)

REASON SAYA XDTG KERJA RINI:

1) xde transport untuk ke tempat kerja
2) hujan lebat td.. selebat2nye
3) driver2 sume xbole anta kerana msing2 ade hal hehe=)
4) saya memg xbole dtg..

xpuas ati lg? ok laa saya cite dari awl k..
mula2 memg dah siap2 dah tdi.. dah mandi siap make up2 bagai hahaha.. tibe2 kezen [tuan punye moto yg aku pnjam ari2 bile nk g keje] msj blik lewat sbb ade meeting kt kl..kul bpe entah bwu blik.. kira lmbt jgk la.. nk g naek bsikal ujan lebat.. plus dgn ujan lebat lg.. aduhhhhh... bju kerja trpaksa bukak blik.. tp sblum uh dah inform awl2 kan? ehheeeeeeeeee

harap2 reason ini dpt diterima ok sir amirul [harapaaaaannnnn]

minx MAAF EA bosh!

No comments:

"Let me solve about one percent of myself "