Monday, July 11, 2011

new "LIFE" kembali menjadi student "PSIS"

ASSALAMMUALAIKUM =)
hey guys! sehat ke dokk??

pada mlm yg indah ini saya mahu membebel kejap ea haha.. dh lama kan korg xdgr aku membebel? msti rnduuu an hehe oh! ya! cik fara dah resigned dari menjadi staff CARE4.. dan kini jadi student PSIS balik tau! [kurang berpuas hati disitu] haha.. yelaaa aku klu bole nk jgkla g poli len tp dpt kt cini plak kan.. terima jela..

hmm... lama xlama jgkla dkt 3bln la jugek keje ket hypermarket uh.. 3bln mcm 3thun hahah.. tp ape2 pon.. sume tuh akan mnjadi kenangan terindah dlm hidup ini =) thnks geng! [acap,zakwan,zakwan,wan,ejat,kak lela, izzah, kak saiidah.zatil,fida, bdk2 part time pg dgn mlm, kak intan, zam, don, nora..senior2 sebelum aku mnjadi staff c4, haisyhhhhh ramai nye klu nk sebut haha.. deal la uh eah.. klu xsebut uh sorii la. bkn xingt.. rmai sgt korg pon.. 

sape ckp xbesh? beshla.. ari2 kena marah! hahhaha.. tp paling besh klu aku dpt counter PD.. lg la besh! mnyembang jeeeee dri start bkak counter smpai la blk keje.. second besh counter promo tu pon klu ade cik fida.. klu x bosah gile2nye.. third: counter btQ dapat sembang2 dgn akak promoter safi balqis and salad bar.. dpt sembang2 dgn mahsum! haha.. dpt waffle free lg kaw! kaw ade??

paling menci, counter 14,15,16.. haha.. counter yg paling memenatkan..erghhhhhh xsuke3!.. apepun sume tuh dah jadi history dah.. aku pon dah resigned 30june hari uh.. 2july aku balik perak.. dlm masa 3hari uh aku punye pulun setle kan borg blaja aku.. memg kelamkabut giler laa.. adoiiii penat cgt2 la cite dy.. sgt memenatkan.. tuh pon nasib la aku dpt rumah sewa ok.. ade transport.. even mto je.. xmmpu nk pakai kete lg mcm korg huhuhu..

hah! one more thnk! jgn pggl aku dah asrama lagi okei?? aku dh kembali menghuni rumah sewa tau! so, kami dah besarrrrrrr1 hahaha. dengan sape? cm biasela pairing aku.. sapela lg.. klu bkn cin yuri raney titew tu,, 
since SEM1 tau! aku berkawan dgn dah sabahan ni.. new matric number "17PHK11F1030" means aku org yg ke 30 byr duit pngajian hahha.. last minute la sumenye senang cite hehehehe.. =D

ok la.. dah masuk isyak sudah.. aku pon mahu out untuk menunaikan kewajipan.. mahu dating2 dgn yg maha esa =) harapan cik fara semoga dapat menghabiskan "DIPLOMA" saya dgn jayanya.. plish! jauhkan dri ini dari "REPEAT PAPER" dekatkan dri ini dgn "AKJ" hehhe aminnnn..

take care uols sume!
i will mish u so much!
daaaa.. adios!
=) =) =) =)

No comments:

"Let me solve about one percent of myself "