Friday, April 29, 2011

0ne 0f c4 family =))

gud evening... =) 
sudah lama saya tidak berbel0g.. rindu sudah untuk merepek meraban dalam bel0g shayer hahaha.. agak bersarang jgkla ken? bel0g 0rg laen.. sehari 3 4 kali update even citew dy0rg b0wink haha! bel0g aku entahlaaaa.. haha! busy d0hh! sgt xde masa dan tenaga hehe!

mlm ni saje tetiba nk berbel0g kan diri.. 0h! ya! masuk rini sudah sebulan saya menjadi 0ne 0f c4 family =)..
yes! saya masih bertahan.. hehe! paham2 jela aku ni mane la penah keje lama di satu tempat.. tp kali ni aku b0le bertahan tanpa ade rasa hendak benti keje.. hehe thanks c4! haha.. even bangla2 kat sana sengal mengal! bajet hnsem padahal ketiak busuk gila babi dowh! tensyen aku klu lalu tepi dyorg.. ase nk hadiahkan perfume je haha!
pk duet xde je.. =)

setakat ni alhamdulillah.. aku 0k dan ser0n0k menjadi warga c4.. wlup0n aku tau aku xlama disna, aku ttp akan pastikan aku bertahan sampai masanye hehehe.. mane bole benti.. duet bnyak nk pkai nih weyh!!! hutang bersepah hehehe..ok la.. i hav to go now babeh!
katil sudah memanggil2 uh hehehe.. bye.. nyte.. 

da only "FARAH HANISAH ISMAIL"

No comments:

"Let me solve about one percent of myself "